09.07.2017

09.07.2017

Din ciclul "Idioţii Satului":


GHIŢĂ E ÎN PIZDA LU' "DUAMNA" MĂ-TA!

16 comentarii:

  1. Anonim21:54

    https://www.luju.ro/culise/vorbe-de-fumoar/vorbe-de-fumoar-9-07-2017-procuroarea-moraru-are-documente-sa-o-bage-pe-kovesi-la-puscarie-in-microsoft

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă verifici vei observa că nimeni din presa băsistă nu a rostogolit subiectul. E VERBOTEN DEOARECE DIN SPATELE ACESTUI SUBIECT RÂNJEŞTE NEMERNICUL BĂSESCU! ..... dacă nu mă crezi întreabă-l pe Andronic: BĂ FUTACULE, ÎL CUNOŞTI PE RIŞCANU?
      Rişcanu e precum bărbatul care n-a aflat încă ce ştie tot satul. Băsismul lui taliban este hilar şi foarte păgubos pentru el.

      PS De ce să mă cac eu în gusturile lu' madam Kovesi? Dacă-i face plăcere ca nemernicul Băsescu să se cace-n capul ei, este strict problema ei. Atacul lui Rişcanu la Kovesi este o altă făcătură Made Băsescu BĂSESCU A MAI SCUIPAT O EMOŢIE PE PIAŢĂ FIX DUMINICĂ SEARA LA RTV .... DAR VAX - A FOST UN FÎSSSSS!

      Ștergere
  2. Anonim18:08

    Se lauda Tibi ca mananca la I ...
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Că intră să-şi ia de 10 lei o ciorba si un sfert de apa plată făcând fiţe de parcă ar comanda de cel puţin 500 lei, nu se spune că mănâncă. A intrat şi el să-l vadă "lumea bună", doar că "lumea bună" nu prea îl mai bagă-n seamă. Ca să mănânci cum se cade la Irisa, e de la 350 în sus.
      :)))))))))

      PS Lasă-l dom'le să se laude, ce ai cu el? Cu pensie alimentară pe cap, credit la bancă, trăitor prin apartamente închiriate, fără job, poate mânca unde vrea - CHIAR ŞI PE MARGINEA ŞANŢULUI! ..... ultima oară l-am văzut mâncând covrigi de-un leu în Piaţa Victoriei (din ăia săraţi care ţin de foame toată ziua dacă bei şi-un kil de apă).
      :)))))))

      Ștergere
    2. Anonim17:53

      si-a luat secretara ofticosule! :)

      Ștergere
    3. Mă, mă laşi? - SANDALE CU CIORAPI?
      Oricum poza e la caterincă, dacă eşti antentă, în planul secund vei vedea că preţurile sunt afişate-n euro.
      :)))))))))

      În concluzie: MAI DĂ-L ÎN PULA CALULUI DE RATAT NEMERNIC! - O JIGODIE! UN FOAME-N GÂT CE INTRĂ-N CÂRCIUMĂ PENTRU O CIORBĂ ŞI-UN PAHAR CU APĂ PLATĂ DE 10 LEI DAR FIŢE ARE PE EL DE PARCĂ AR COMANDA ŞAMPANIE DE 10000 EUROI.
      :)))))))))

      Ștergere
    4. Vrei sa-ti spun un secret?
      Eu l-am dus pentru prima oară în acea cârciumă. El pe vremea aia habar nu avea cum arată o hârtie de 1 euro. Era sărac, sărman şi însurat c-o blondă. Eram cu Nico, el cu nevastă-sa şi încă doi jurnalişti. Cheful s-a întins până noaptea-dimineaţa târziu şi a ieşit cu scandal deoarece nevasta-sa, fără nici-o ruşine, se bulanea şi giugiulea cu unul dintre jurnalişti. Am întrebat-o: "Fă, vrei să vorbesc la recepţie să vă dea o cameră? Că văd că eşti în călduri!". Şi mi-a sărit rău muştarul mai ales că, întrebându-l pe el: " Bă, tu eşti prost? Cum pula mea permiţi aşa ceva?", el a răspuns " Păi ce vrei să-i fac mă?". Bineînţeles că Nico tot mie mi-a sărit în cap că sunt scandalagiu şi nemernic şi că ce am eu cu viaţa lor. Şi că sunt un securist nemernic că vreau să bat jurnalişti......

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Ca totdeauna. S-a lăsat cu chef mare pe colţ la Justiţie (la unde ai fost cu mine). Am închis bistro şi ne-am destrăbălat ca-n vremurile tinereţii. Păcat că a fost foarte scurt deoarece eu nu am avut timp.

      Ștergere
    2. N-ai avut timp ? Da' ce naiba aveai de facut ? Nevasta canci, amante pentru ,,baietii destepti" se gasesc pe toate drumurile.... Ce e mai important decat sa stai cu amicii la masa ?
      ;)

      Ștergere
  4. Am plecat cu avionul de 9 (de la noi)si am venit a doua zi cu avionul de 18 de la ei. Am închiriat cameră la hotel doar să mă cac, să mă spăl la cur, să fac duş, să schimb chiloţii ciorapii şi tricoul. Ce pula mea timp să am?
    Pe amici îi fut in gură că toţi s-au ajuns - UNUL ARE VIE, ALTUL MOŞIE, UNUL CÂRCIUMĂ ŞI ALTU' BRASERIE. NUMAI EU AM VENIT CA PROSTU'-N ROMÂNIA SĂ MĂ-NJUR CU TOŢI NEMERNICII BĂSIŞTI! PTIUUUUUUU, CĂ PROST MAI SUNT! LA CE PULĂ AM, 10 MACROANCE GĂSEAM SĂ MĂ-NSOR CU ELE! SĂ MĂ ŢINĂ-N PUF CA PE-UN OULEŢ! PTIUUUUUUU, CĂ PROST MAI SUNT!
    :))))))))

    PS Cum nemăritat măh bezmeticule? .... tu n-auzi că-s luat cu organu' suprem de control? Păi am eu faţă de măzac îngălat bătrân care să-i tragă palme lu' mutu' suspinând după ţâţele lu' Luluşor? (fire-ar ţâţilii ei a li dreacu' ... pun io gheara pe ea, să vezi ce viol popesc îi trag!)

    Apropo, am văzut-o pe madame Macron d-aproape - BĂ FRAŢILOR E BUNĂ RĂU DE TOT BABA! ÎN POZE NU-I DELOC FOTOGENICĂ, DAR E O DULCICĂ ..... când i-am văzut cracii m-a luat ameţeala de cap că tot sângele mi s-a dus în pulă! ... mi s-a sculat pula cât paloşu' lu' Ştefan cel Mare! ..... pfiuuuuuu, ce toc de pulă perversă i-aş trage!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal, cand a muncit frantuza vreo zi in viata ei ? Din pula in pula, a fentat timpul si...moartea.
      ;))

      Ștergere
    2. Amuncit bre, a muncit - LA CATEDRĂ, PE CATEDRĂ, SUB CATEDRĂ! ..... n-auzi c-a fost profesoară de limbi?

      Ștergere
  5. Cercetasule, din intamplare astăzi am deschis spamurile şi am găsit un comentariu de-al tău. L-am scos din spam dar nu ştiu unde naiba s-a dus. FPup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim20:30

    Cred că s-a dus acolo unde era scris.
    Din nou, ... același conținut al mesajului.
    :))))

    Cercetașul

    RăspundețiȘtergere